[ad_1]

پیش دیابت ، یعنی هنگامی که از قبل بسیار به دیابت نزدیک هستید ، ممکن است سرعت را کاهش داده یا به طور کامل از بیماری پیشگیری کنید. پیش دیابت افزایش تصادفی قند خون است. ذخیره پانکراس تخلیه می شود. این بیماری در افراد مسن و افراد دیابتی در خانواده بیشتر دیده می شود.

طبق Milli.Az medicina.az 3 قانون طلایی را برای پیشگیری از دیابت ارائه می دهد:

1. در فواصل زمانی گرسنه نمانید

بهترین درمان برای مقاومت به انسولین و دیابت ، روزه گرفتن در فواصل زمانی است.

کد دیابت یک برنامه بهبودی بدون دارو برای جلوگیری از دیابت نوع II را توصیف می کند. همچنین موثرترین روش روزه داری ذکر شده است.

خیلی ساده است. 18-16 ساعت در روز غذا نخورید و مقداری آب بنوشید. برای 8 ساعت باقیمانده ، یک رژیم غذایی سالم و سالم داشته باشید. چرب ، شیرین ، شور نیست. بنابراین شما 3 روز دوام می آورید. سپس به یک رژیم غذایی عادی بروید. این روش را ماهیانه یک بار بررسی کنید.

2. قند اضافی را کنار بگذارید

هرچه زودتر قند خود را کنترل کنید ، غذاهای شیرین را از رژیم غذایی خود حذف کنید و به سمت قند طبیعی بروید ، زودتر از دیابت جلوگیری می کنید.

غذاها را به طور کامل از کربوهیدرات های ساده ، شکر سفید ، شکر و شربت ذرت حذف کنید. به دفعات بیشتر و کمتر به غذا خوردن روی بیاورید این امر سنتز انسولین را عادی می کند.

برای جلوگیری از شکر می توانید از یک قند گیاهی کاملاً طبیعی به نام استویا استفاده کنید. موجود برای فروش

3. از نوشیدن امتناع کنید

هر مقدار الکل به آرامی در طول سال ها به آهستگی در سطح سلولی پانکراس آسیب می زند و باعث التهاب مزمن می شود. این امر باعث دیابت نوع I و II می شود. این اتفاق حتی در افراد دیابتی ارثی با سرعت بیشتری اتفاق می افتد. نوشیدنی های گازدار ، آبدار و انرژی زا نیز این تأثیر را دارند.

Milli.Az



[ad_2]